La Falla Nàquera- Lauri Volpi celebrarà la II Dansà Solidària «Ciutat de Burjassot», el 19 d’octubre
6 octubre 2025|Burjassot
Desde 19/10/2025 hasta 19/10/2025
Després d’haver ajornat l’activitat el setembre passat, la Falla Nàquera- Lauri Volpi de Burjassot ja té nova data per a celebrar la II Dansà Solidària Ciutat de Burjassot que tindrà lloc el diumenge 19 d’octubre, a partir de les 11.30 hores. Acte que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Burjassot, des de la Regidoria de Falles, dirigida per Estefanía Ballesteros.
Per un donatiu de 3€, els participants seran solidaris amb l’associació Duchenne Parent Project, entitat sense ànim de lucre creada i dirigida per mares i pares de xiquetes i xiquets amb Distròfia Muscular de Duchenne (DMD) i Becker, l’objectiu de la qual és impulsar la investigació d’estes malalties, oferir suport psicosocial a les famílies i augmentar la consciència social sobre elles a través de campanyes informatives i esdeveniments.
El matí solidari començarà a les 11.30 hores, amb la concentració de tots els participants en la Plaça d’Emili Castelar (Ajuntament) per a dirigir-se a l’antic Mercat Municipal on tindrà lloc la dansà, sobre les 12.00 hores. Després, sobre les 13.00 hores, serà el “sarau” i, a les 14.00 hores, es podrà adquirir també un entrepà solidari.
Aquelles persones que tingueren els tiquets comprats per a la data anterior, són vàlids també per a la nova data i, en el cas de no poder assistir a l’esdeveniment, podran sol·licitar a la Comissió la devolució dels diners. Les noves inscripcions es podran realitzar fins al dimecres 15 d’octubre telefonant al 687 487 385 (Mª Carmen) o al 661 640 552 (Emiliano) i es regalarà, amb la inscripció, una motxilla commemorativa de l’acte.