Les Biblioteques Municipals tanquen la programació de maig amb el Mercat del Bescanvi i el Club de Lectura
16 maig 2025|Burjassot
Des de 29/05/2025 fins a 30/05/2025
Les activitats d’Animació Lectora i foment de la lectura de maig de les Biblioteques Municipals arriba a la seua fi els dies 29 i 30 de maig. Dos jornades en les quals, novament, el món de la literatura i de la lectura seran protagonistes.
El dijous 29 de maig, com cada últim dijous de mes, arriba el Mercat del Bescanvi de llibres, a la planta baixa de la Casa de Cultura, en horari de 17.00 a 19.00 hores. L’objectiu d’esta activitat és fomentar el plaer de llegir a través de l’intercanvi de llibres, a qualsevol edat, ja que, tal com assenyalen des de les Biblioteques, sempre hi ha un nou llibre per a una nova lectora o lector. A més de fomentar l’hàbit lector, s’educa en la solidaritat i en compartir, cuidant bé allò individual, un llibre, que passa a ser col·lectiu.
El divendres 30 de maig, tampoc faltaran a la seua cita les components del Club de Lectura de la Biblioteca d’Adults que tenen una nova sessió, a les 19.00 hores, també a la Casa de Cultura. En la sessió d’este mes, el protagonisme és per al llibre El ángel de piedra, de Margaret Laurence.
Esta novel·la narra la història de Hagar Shipley, que als seus 90 anys, continua sent testarruda i inconformista i una dona d’armes prendre. Viu amb el seu fill i la seua nora, els qui, cansats de cuidar-la i a punt de jubilar-se, estan pensant a traslladar-la a una residència; ella en canvi creu que encara no ha arribat el moment i mentres espera eixe fatídic dia, rememora la seua vida.
Publicada en 1964, El ángel de piedra a és un clàssic contemporani protagonitzat per un dels personatges més memorables de la literatura canadenca; una emotiva novel·la plena de vida que demostra el talent de Margaret Laurence, escriptora amb una extraordinària habilitat per a entendre el funcionament del cor humà.