Els Dimecres de Conte tornen, al març, a la Biblioteca Infantil
2 març 2026|Burjassot
Des de 04/03/2026 fins a 04/03/2026
No falten a la cita amb la Biblioteca Infantil, al març, les vesprades del projecte Jo et conte, una cita amb la fantasia, les millors històries i l’amor per la lectura.
Els dimecres 4, 11 i 25 de març, a partir de les 18.00 hores, les usuàries i els usuaris de la Biblioteca Infantil tenen una cita amb les seues famílies a la biblioteca per a ser part del desenvolupament d’esta divertida i creativa activitat d’animació lectora en la qual es lligen històries i contes en veu alta, descobrint, en la veu del narrador o la narradora, les milers d’aventures que oferix el món de la lectura.
En les vesprades dels diemecres de conte es donen cita personatges fantàstics, aventures increïbles, llocs sorprenents i nombroses històries per descobrir, a través de les pàgines i de la veu dels lectors i lectores, grans i xicotets.
Les Biblioteques Municipals van iniciar, en 2024, este programa d’animació lectora que, cada dimecres, reunix desenes de persones, entre menuts i grans, per a obrir-se a noves lectures, familiaritzar-se amb la Biblioteca Infantil i començar o reforçar el seu hàbit lector.
