El comerç de Burjassot celebra el Dia de la Mare
28 abril 2026|Burjassot
Diumenge que ve 3 de maig, primer diumenge del mes, se celebra el Dia de la Mare, una data molt especial en totes les llars. Davant este dia, el comerç de Burjassot ha llançat dos campanyes per a dinamitzar les compres en el municipi.
D’una banda, des de Codemer, l’associació de llocs del Mercat Municipal l’Almara, es farà lliurament d’un ciri aromàtic a totes les persones que realitzen les seues compres en els llocs associats. En este cas, la campanya comença el dimarts 28 d’abril i finalitzarà el dissabte 2 de maig.
Per part seua, l’Assocaició de Comerciants i Empresaris de Burjassot sortejarà 20 lots delicatessen gurmet entre les persones que realitzen les seues compres entre els dies 28 d’abril i 4 de maig i facen arribar a l’entitat els tiquets de compra. Fer-ho és molt fàcil: es poden depositar en l’urna que es posarà a l’Ajuntament, posant en ells les dades personals o bé enviant una fotografia del mateix o del justificant de pagament via WhatsApp, al número de telèfon 655083172 incloent també les dades personals, nom, cognoms i telèfon.
En este últim cas, el sorteig dels lots i l’anunci dels guanyadors serà el 12 de maig.

