La Falla Mariano Benlliure- Séquia de Tormos celebra el XXI Festival de Música i Danses Tradicionals el 20 de juny
1 juny 2026|Burjassot
Des de 20/06/2026 fins a 20/06/2026
La comissió de la Falla Mariano Benlliure- Séquia de Tormos de Burjassot ho té tot preparat per a celebrar el Festival de Música i Danses Tradicionals que, enguany, arriba a la XXI edició. Serà el dissabte 20 de juny, a partir de les 18.30 hores, al carrer València.
El Festival, que se celebrarà juntament amb el Grup de Danses “La Senyera” i la col·laboració de l’Ajuntament de Burjassot, a través de la Regidoria de Falles dirigida per Estefanía Ballesteros, oferirà una vesprada dedicada per complet al folklore valencià.
A les actuacions dels grups amfitrions, tant el de “La Senyera” com el de la comissió de Mariano Benlliure, s’uniran les de les formacions convidades que són la Colla del Centre Artístic Musical de Montcada i l’Associació Folklòrica “Cors i Danses Pilarica”.
