Burjassot acull un taller per a deixar de fumar de l’AECC- València

27 gener 2026|Burjassot

Burjassot serà la seu d’un nou taller de deshabituació tabàquica que, des de l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC) de València es desenvoluparà, de manera gratuïta, en els pròxims mesos. Amb la col·laboració de l’Ajuntament, a través de la Regidoria de Sanitat, dirigida per Isabel Mª Mora, el taller tindrà lloc en una de les instal·lacions municipals.

Les persones interessades a participar en el taller per a deixar de fumar poden telefonar al 900 100 036 on se’ls donarà tota la informació. L’activitat contempla nou sessions presencials d’una duració aproximada de 90 minuts, en grups de matí i vesprada.

L’AECC recorda que, després de 12 hores d’haver deixat de fumar, el monòxid de carboni en sang baixa a un nivell normal, en dos setmanes la circulació millora i la funció pulmonar augmenta i després d’un a nou mesos disminuïx la tos i la dificultat respiratòria. A més, entre els cinc i deu anys sense fumar, el risc de patir càncer es reduïx considerablement. En definitiva, deixar de fumar és un benefici incontestable per a la salut.