Burjassot llança la quarta edició del Bon Comerç per al foment del comerç local i ajuda a les economies familiars

25 març 2026|Burjassot

L’Ajuntament de Burjassot, a través de la Regidoria de Comerç, dirigida per Rosa Coca, en col·laboració amb la Cambra de Comerç de València, ja ho té tot preparat per a posar en marxa la quarta edició del Bo Comerç que, com en edicions anteriors, s’espera que reba bon acolliment tant per la ciutadania com pel comerç local que veu com es dinamitza la seua activitat i es fomenten les compres en els seus negocis.

La persones que adquirisquen els bons podran gastar 100€, dels quals el Consistori aportarà la mitat, 50€. En esta edició, les persones que traguen el seu Bo podran fer una despesa de 100€ en els comerços adherits a la campanya abonant la mitat a l’hora d’aconseguir el bo. Novament, es podran sol·licitar dos bons per persona i la campanya està oberta tant a empadronats com a no empadronats. Els Bons hauran d’arreplegar-se en CEMEF, en l’Avinguda Verge dels Desemparats, 26.

Apostem pel comerç local i, a l’una, per ajudar a les economies familiars, per això, tornem a llançar la campanya del Bo Comerç que permet invertir 100€, comprant dos bons, en qualsevol dels comerços i serveis associats havent desemborsat la mitat, és a dir, 50€”, ha assenyalat l’alcalde de Burjassot, Rafa García, qui també ha destacat “la gran acceptació de la campanya tant per part de la ciutadania com dels comerciants en les tres edicions anteriors. Amb este precedent, estem segurs que la campanya de 2026 també serà un èxit des de totes les àrees implicades i, sobre tot, per a la nostra ciutadania i el nostre comerç”.

En la campanya d’enguany es posaran en circulació 3.700 bons i les persones interessades a adquirir-los hauran de fer-ho en la web www.bonocomercioburjassot.com, a partir del dimarts 21 d’abril. Els bonos es podran gastar del dimecres 22 d’abril al 30 de juny de 2026. 

Una vegada adquirits, en les següents 24 hores (un dia més tard de la compra) es podran arreplegar directament en CEMEF, en horari de matí de 9.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres. Els primers bons, per tant, es podran arreplegar el dimecres 22 d’abril. Des de CEMEF s’habilitaran també altres punts de recollida temporal dels bons que s’indicaran en la pàgina web.

L’Ajuntament ha reservat un contingent de 375 bons per a la seua adquisició per part de les persones majors de 65 anys, que podran acudir físicament amb cita prèvia a CEMEF a partir del 22 d’abril i fins al dia 30 d’abril. La cita prèvia s’obrirà el dimecres 15 d’abril i es podrà demanar tant de manera presencial, en les oficines de CEMEF SLU (Av. Verge dels Desemparats, 26) com telefonant al 96 316 02 50 en horari de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores. S’haurà d’aportar una fotocòpia del DNI i la compra del bo no podrà ser realitzada per una tercera persona. No s’admetran pagaments en efectiu.

El bo és d’ús exclusiu en els comerços adherits i no permetrà la retirada d’efectiu. El llistat d’establiments comercials adherits a la campanya o es trobarà publicat en la web de la campanya, disposant cada un d’estos establiments d’un distintiu que li identificarà com a tal.