Burjassot llança els I Premis a l’Ús del Valencià en les Xarxes Socials i convoca els V Premis a l’Ús del Valencià en el Comerç 2024
11 juliol 2024|Burjassot
L’Ajuntament de Burjassot, des de la regidoria de Promoció del Valencià i des d’AVIVA Burjassot, llança els I Premis a l’Ús del Valencià en les Xarxes Socials, i convoca també la cinquena edició dels Premis a l’Ús del Valencià en el Comerç 2024. Totes dues convocatòries s’han publicat en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) amb data de dijous 11 de juliol, de manera que el període per a la presentació de les sol·licituds quedarà establit entre el 12 de juliol i l’1 d’agost de 2024, ambdós dies inclosos. Les sol·licituds per a totes dues convocatòries hauran de presentar-se a través de la Seu Electrònica en els tràmits específics habilitats a l’efecte.
Dels I Premis a l’Ús del Valencià en les Xarxes Socials podran ser beneficiàries les associacions de Burjassot legalment constituïdes que hagen dut a terme les activitats de foment del valencià previstes en la convocatòria entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2024. Hi haurà huit premis, que oscil·laran entre els 800 euros per al primer premi i els 250 per al huité, amb una dotació total de 4.000 euros. La finalitat d’aquests premis econòmics és promoure l’ús social del valencià en les xarxes socials per part de les associacions locals a través de publicacions en els seus comptes de Facebook, Instagram, X i YouTube, en compliment del Reglament Municipal de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Burjassot, que té entre els seus objectius fomentar el valencià en tots els àmbits de la vida ciutadana, normalitzar l’ús oficial de la llengua en l’àmbit de l’Ajuntament i del municipi i fer efectiu el seu ús social.
Pel que respecta als V Premis a l’Ús del Valencià en el Comerç, podran beneficiar-se d’aquests les empreses, comerços, serveis, indústries i professionals legalment constituïts del terme municipal de Burjassot que hagen dut a terme les activitats de foment del valencià previstes en aquesta convocatòria entre l’1 de juliol de 2023 i el 30 de juny de 2024. Hi haurà huit premis, que aniran des dels 800 euros per al primer premi fins als 250 euros per al huité, amb una dotació total de 4.000 euros. L’objecte d’aquestes ajudes econòmiques en forma de premis és promoure l’ús social del valencià en l’àmbit comercial a través d’eines com la cartelleria, retolació i material imprés (albarans, bosses, factures, dissenys), així com de l’ús de les noves tecnologies (pàgines web, vídeos, xarxes socials, etc.) per a la promoció dels seus serveis.
Tota la informació referent als Premis pot consultar-se en el Portal de Transparència.