Més Rutes Culturals, guiades i gratuïtes, al març, abril i maig
10 febrer 2026|Burjassot
Des de 21/03/2026 fins a 21/03/2026
Molt demandades per la ciutadania i pels visitants, les Rutes Culturals de Burjassot continuen sent una gran aposta per a conéixer la ciutat des de diferents prismes. La seua història i patrimoni, la vinculació de Blasco Ibáñez amb Burjassot, endinsar-se en les profunditats de Les Sitges o conéixer la vida i obra de Vicent Andrés Estellés, són les opcions que oferixen aquestes rutes, guiades i gratuïtes, que tornaran en els mesos de març, abril i maig.
Programades des de l’Ajuntament de Burjassot, a través de les Regidories de Cultura i Patrimoni, dirigides per Javier Naharros, les inscripcions a qualsevol de les Rutes Culturals poden formalitzar-se en aquest ENLLAÇ.
La primera ruta programada serà a Les Sitges i tindrà lloc el dissabte 21 de març, en dos horaris, a les 11.00 h i a les 12.00 hores, amb una duració estimada de 45 minuts. El dissabte 28 de gener, a les 11.00 h, tindrà lloc la ruta de Vicente Blasco Ibáñez, amb una duració d’una hora i mitja.
Les Sitges tornaran a ser protagonistes el dissabte 18 d’abril, amb dos noves eixides, a les 11.00 i a les 12.00 h. Vicent Andrés Estellés protagonitzarà la ruta del dissabte dia 25, a les 11.00 h, amb una hora de duració, passant el testimoni a una nova ruta per Les Sitges, en els horaris esmentats, el dissabte 2 de maig.
Finalment, el dissabte 9 de maig, a les 11.00 h, tindrà lloc la ruta sobre la Història i el Patrimoni de Burjassot.
Les Rutes Culturals són gratuïtes i les inscripcions estan obertes.
