Burjassot prepara les Bodes d’Or de les parelles que compleixen 50 anys de
17 febrer 2025|Burjassot
La Regidoria de Majors de l’Ajuntament de Burjassot, dirigida per Mª Ángeles Navarro, ha començat a preparar un dels actes més emotius que el municipi celebra al llarg de l’any: l’homenatge a les parelles que compleixen 50 anys de matrimoni, les seues Bodes d’Or.
Tan important esdeveniment és digne de celebrar i, per això, l’Equip de Dinamització de la 3a Edat, ha començat a arreplegar la documentació perquè, les parelles Burjassot que es van casar en 1975, i així ho desitgen, puguen gaudir de l’homenatge que cada any els rendeix l’Ajuntament.
Les parelles han de dirigir-se al Centre Social Colón, situat en el carrer Colón, 40 del municipi i aportar una fotocòpia del Llibre de Família, concretament la fulla en la qual consta l’acta matrimonial i una foto del dia de la boda. La documentació pot entregar-se de dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h. Es podrà entregar fins al divendres 31 d’octubre.
A més, hauran de deixar un número de contacte perquè les tècniques de l’àrea es posen en contacte amb elles en els dies previs a la celebració, que tindrà lloc a finals d’any, per a indicar-los com serà l’acte.