Doble cita per al Burjassot CB amb la semifinal femenina de la Lliga Valenciana i l’estrena a casa en Tercera FEB

8 octubre 2026|Burjassot

El Burjassot Club de Bàsquet afronta esta setmana dos importants cites esportives amb els seus equips sènior femení i masculí. El pavelló del Poliesportiu Municipal acollirà els dos encontres, per als quals el club local espera comptar amb el suport de l’afició.

La primera cita serà hui dijous, 8 d’octubre, a les 20.00 hores, quan el sènior femení s’enfronte a l’UBF Torrent en la semifinal de la Lliga Valenciana Sènior Femení Autonòmic. Les jugadores burjassoteres arriben a esta eliminatòria invictes, després d’una excel·lent trajectòria en la competició, i buscaran aconseguir la classificació per a la final.

Per la seua banda, el diumenge 11 d’octubre, a les 19.00 hores, el sènior masculí rebrà l’Amics de Castelló, en la segona jornada de la Tercera FEB. Serà el primer partit a casa del conjunt burjassoter en esta categoria nacional, a la qual ha accedit esta temporada, convertint-se en el primer equip de bàsquet de Burjassot que competeix a escala nacional.

Des del club s’anima la ciutadania a acudir al Poliesportiu Municipal i donar suport als dos equips en estos dos partits rellevants per a la gran família morada.