L’Ajuntament de Burjassot atorga els Premis Dones amb Iniciativa 2026, en el marc del 8M

25 febrer 2026|Burjassot

L’Ajuntament de Burjassot, a través de la Regidoria de Promoció Econòmica que dirigix Rosa Coca i CEMEF, celebrarà dimecres que ve 4 de març l’acte de lliurament dels Premis Dones amb Iniciativa 2026, una cita consolidada dins de la programació municipal amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de la Dona. La cerimònia tindrà lloc a les 20.00 hores a la Casa de Cultura.

Estos guardons s’atorguen des de 2014 amb l’objectiu de reconéixer l’esforç, la trajectòria i la capacitat emprenedora de dones de Burjassot que, amb el seu treball diari, contribuïxen al desenvolupament econòmic i social del municipi. Dones que han convertit la seua vocació en un projecte professional liderat per elles mateixes i que, des d’àmbits diversos, generen ocupació, riquesa i referents per a moltes altres.

En l’edició de 2026, les premiades són: Lourdes Amblar Calvo, florista; Alba Muñoz Amblar, psicòloga i logopeda; Noelia Faus Pardo, psicòloga; María Dolores de Lamo Silvestre, perruquera; Marisa Catalán Martínez, fisioterapeuta, al costat de les seues sòcies psicòlogues en el centre IMAR Fisio; Cristina Algarra Goosnan, psicòloga; Elena Callejas Giménez, fisioterapeuta; María Magdalena Dinga, al capdavant del Bar Casa de Cultura; Marta Peula López, del Forn Pastisseria Trigo y Cacao; i Kerenia Sánchez Arbolaes, al capdavant de PONKFÉ Bar. Totes elles dones que, des de comerços de proximitat, consultes sociosanitàries o establiments hostalers, han contribuït a enriquir el teixit de servicis de Burjassot, sostenint dia a dia, amb constància i compromís, els seus projectes empresarials.

Els Premis Dones amb Iniciativa posen el focus en el valor de l’emprenedoria femenina, en la valentia d’iniciar un projecte propi i en la perseverança necessària per a consolidar-lo. Amb este reconeixement, l’Ajuntament de Burjassot reafirma el seu compromís amb la igualtat real i efectiva entre dones i hòmens, visibilitzant el talent femení i, al mateix temps, donant suport al teixit empresarial local.