Els centres educatius de Burjassot celebren les Jornades de Portes Obertes de cara a la matrícula del curs 2026/2027
9 març 2026|Burjassot
El curs 2026/2027 està al girar el cantó i les famílies de Burjassot es veuen en la tessitura de triar el centre educatiu en el qual les seues filles i fills es formaran. Perquè els coneguen de primera mà, sàpien del seu projecte educatiu i tinguen l’oportunitat de veure les seues instal·lacions i conéixer al professorats, els centres públics de Burjassot han organitzat diferents Jornades de Portes Obertes.
Les Escoles Municipals d’Educació Infantil (primer cicle), Llumenetes I (Plaça 9 d’Octubre, 9) i Llumenetes II (c/ Isabel La Catòlica, 42), rebran a les famílies els dies 31 de març i 30 de març, respectivament, a les 18.00 hores.
En Educació Infantil i Primària, el CEIP Fernando de los Ríos farà les visites personalitzes, prèvia inscripció en la pàgina web del centre. Per part seua, el CEIP Miguel Bordonau ha marcat dos jornades: el dimecres 11 de març, a les 10.00 hores, i, el dijous 16 d’abril, a les 15.00 hores.
El CEIP Les Sitges celebrarà la jornada de portes obertes el dijous 26 de març, a partir de les 17.30 hores, mentres que el CEIP Sant Joan de Ribera ho farà a l’abril, el dissabte 25, en horari de matí, a les 10.00 hores i el dilluns 27 d’abril, en horari de vesprada, a les 17.00 hores. Finalment, el CEIP El Pouet- Verge dels Desemparats obrirà les portes a les famílies el dimarts 21 d’abril, a les 16.45 hores.
En el cas dels instituts del municipi, el primer a obrir les seues portes, el dimecres 11 de març, a les 17.30 hores, serà l’IES Comarcal, passant el testimoni, el dilluns 20 d’abril, també a les 17.30 hores, a l’IES Vicent Andrés Estellés. L’IES Federica Montseny ho farà de manera personalitzada del 21 al 23 d’abril, prèvia inscripció en la pàgina web del centre.
