Burjassot es prepara per a rebre als Reis Mags amb un ampli programa d’activitats els dies 4 i 5 de gener

26 desembre 2025|Burjassot

Des de 04/01/2026 fins a 05/01/2026

L’arribada dels Reis Mags és el moment més esperat de l’any per als més menuts, que viuen estos dies previs al 5 de gener amb una il·lusió creixent. A Burjassot, eixa espera es traduïx en un complet programa d’activitats pensat perquè el públic infantil puga trobar-se amb Ses Majestats i compartir amb ells els seus desitjos.

Un any més, l’Ajuntament de Burjassot, a través de la Regidoria de Festes que dirigix Manuel Pérez Menero, ha organitzat l’arribada dels Reis Mags al municipi amb una programació especial que començarà el diumenge 4 de gener, a les 18.00 hores, amb l’obertura del Campament Real al Parc de La Granja. Es tracta d’un espai temàtic en el qual el públic infantil podrà submergir-se en l’ambient d’Orient i on tindrà lloc la visita dels Patges Reals, encarregats d’arreplegar les últimes cartes i missatges.

El dilluns 5 de gener, a les 17.00 hores, arrancarà la gran desfilada real des de la Carretera de Llíria, amb Ses Majestats ja a Burjassot. A bord de les seues carrosses, els Reis Mags recorreran els carrers del municipi, amb la companyia musical de l’Agrupació Musical Les Sitges i de la Batucada Raízes, fins a arribar a l’Auditori de la Casa de Cultura, on, a partir de les 18.00 hores, rebran personalment a les xiquetes i xiquets que desitgen acostar-se a saludar-los.

Paral·lelament, des de les 18.00 hores, el Parc de La Granja tornarà a obrir el Campament Real, convertit en un gran soc àrab amb nombrosos espais temàtics i atraccions. Entre ells, la zona d’encens i mirra, l’àrea de carbó, astrònoms d’Orient i mapes per a recórrer el món, tallers jogueters, animacions, xanquers i acrobàcies, a més del Regne de Gel de Frozen, el Jardí de la Fantasia i la presència de diversos personatges infantils.

L’organització de l’arribada dels Reis Mags a Burjassot és possible gràcies a la implicació de nombroses entitats locals, entre elles les Clavaries de Sant Roc, la Mare de Déu de la Cabeça, la Mare Déu de l’Assumpció i el Encuentro, l’Agrupació Musical Los Silos, la Federació de Falles i les Falleres Majors de Burjassot, Al Andalus 25, la Penya El Coet, Batucada Raízes, Festes Capità Uribarry, la AV Mestre Lope-Josep Carsí, el Club Abetmar i el Club Rodaments, la col·laboració del qual fa possible una de les cites més destacades de Nadal i de l’any a Burjassot.