La Piscina d’Estiu obri el dimarts 16 de juny

3 juny 2026|Burjassot

piscina de verano

Després d’unes setmanes en les quals s’ha posat a punt de la instal·lació, l’Ajuntament de Burjassot, des de la Regidoria d’Esports dirigida per Juan Gabriel Sánchez, ha posat data per a l’obertura de la Piscina d’Estiu: el dimarts 16 de juny.

L’horari general de la piscina és de dimarts a diumenge d’11.30 a 19.00 hores. Els dissabtes, diumenges i festius dels mesos de juliol i agost, l’horari serà de 10.30 a 20.00 hores.

Com en anys anteriors, i pensant sempre a beneficiar a la ciutadania que visita que gaudix de la piscina, el preu de les entrades no patirà cap mena de variació. L’entrada per a tot el dia té un cost de 2,30€ mentres que les entrades per a horari de matí o de vesprada, tenen un preu de 1,60€. Les entrades amb preu reduït (menors de 14 anys, famílies nombroses, persones amb diversitat funcional grau superior al 33% i jubilats/pensionistes) per a tot el dia tenen un preu de 1,70 euros, mentres que l’entrada reduïda per a l’horari únic de matí o de vesprada serà de 1,20€.

Enguany, la piscina comptarà amb, aproximadament, 37 noves parcel·les, una zona d’ombrel·les i hamaques, l’ampliació de la zona d’ombra entre la piscina gran i la mitjana i la renovació de l’estructura de les parcel·les pròximes a la zona del bar.

Les parcel·les podran reservar-se de telemàticament des dels dispositius mòbils de les usuàries i els usuaris en aquest ENLLAÇ, seleccionant la parcel·la a ocupar i indicant les persones que la utilitzaran. Les reserves podran fer-se efectives com a màxim amb dos dies d’antelació i el pagament es farà en línia en el mateix moment de realitzar-la. Per a poder accedir a les instal·lacions s’haurà de presentar el DNI, NIE o permís de conduir. Les parcel·les es poden reservar amb tres modalitats: de matí, des de l’obertura de la piscina fins a les 15.00 hores; de vesprada, de 15.30 hores fins al tancament de la piscina i el dia complet, amb l’horari habitual.

En cas de no disposar de dispositius electrònics per a fer la reserva, es podrà fer presencialment en la Piscina d’Estiu, en l’horari habitual d’obertura, amb l’ajuda del personal municipal.

Es podran anul·lar les reserves realitzades dins de les sis hores anteriors a l’hora reservada. Així mateix, si s’ha de modificar la reserva, assistents, etc. es procedirà a la cancel·lació de la reserva i posterior lloguer amb els assistents i/o dades corregides. De manera automàtica, els diners de les entrades passarà al moneder virtual i, quan realitze una nova reserva, se li descomptarà.

L’estiu està molt a la vora i, amb ell, arriba l’obertura d’este servei municipal que les veïnes i els veïns de Burjassot podran gaudir fins als primers dies de setembre.