El club Abetmar Burjassot brilla en el Campionat del Món de Gimnàstica Aeròbica
24 setembre 2024|Burjassot
El cap de setmana passat va ser ha espectacular per al Club de Gimnàstica Aeròbica Abetmar Burjassot. Gran part dels esportistes del club, al costat de la seua entrenadora, Cristina Pérez, ha participat, representant a Espanya, en el Campionat del Món de Gimnàstica Aeròbica que ha tingut lloc en Pesaro (Itàlia) i, els primers èxits per als de Burjassot no s’han fet esperar.
Abetmar Burjassot s’ha proclamat Campió del Món, Medalla d’Or, en Aerodance júnior, amb el grup compost per Paula Alapont, Rebeca Muñoz, Noa Huertas, Nuria Díaz, Candela Gramage, María Torres, Piero González i Adriana Martí.
També han pujat al primer lloc del pòdium Candela Gramage i María Torres, proclamant-se Campiones del Món de Step.
Per part seua, la parella formada per Carles Guillem i Valeria Machuca, en modalitat mixta júnior, s’ha alçat amb el tercer lloc, medalla de bronze, i, el mateix Carles, s’ha quedat en quarta posició, empatat a punts amb el tercer classificat, arribant als 19.500 punts en la modalitat individual masculí.
Finalment, el grup júnior, format per Paula Alapont, Adriana Martí, Rebeca Muñoz, Ivana Carrión i Valeria Machuca, ha quedat en una meritòria huitena posició i la parella composta per Paula Alapont i Andreu Gollart van aconseguir estar entre els deu millors, concretament, es van alçar amb un meritori nové lloc.