Entregats els Premis a l’Ús del Valencià en el Comerç i les Xarxes Socials 2024 de Burjassot

19 desembre 2024|Burjassot

Premios al Uso del Valenciano

La sala d’actes de la Casa de Cultura ha sigut testimoni excepcional del lliurament dels Premis a l’Ús del Valencià en el Comerç i les Xarxes Socials, uns guardons que en el cas del comerç aconsegueixen la cinquena edició i que s’estrenen en l’àmbit de les xarxes socials. A la gala de lliurament dels premis, que va comptar amb la dinamització de la monologuista Carol Tomás, no van faltar l’alcalde de Burjassot, Rafa García, la regidora de Promoció del Valencià, Estefanía Ballesteros i la regidora de Comerç, Rosa Coca.

La V edició dels Premis a l’Ús del Valencià en el Comerç ha tingut com a guanyadors a Banys i Cuines Calandín, amb un guardó de 1.194,16 €; Grup A Riure, amb un premi de 922,08 €; Romanssera Tapasseria, a la qual han correspost 781,39 €, Sabateries Juan Ramón, que van rebre 623,54 € i Ferreteria El Mercat, amb un import de 478,33 €.

Els Premis a l’Ús del Valencià en la Xarxes Socials, en la seua primera edició, s’han repartit a huit entitats: el primer premi ha sigut per a la Associació Cultural Bassot, amb un import de 800 €; el segon premi, per a la Falla Fermín Galán- Primavera, amb 725 €; el tercer premi, per a la Falla Pi i Margall- Arturo Cervellera, amb 650 €; el quatre premi per a la Falla Espartero-Mestre Plasència, amb 525 €; el cinqué premi, per a la AFA de l’IES Vicent Andrés Estellés, amb 400 €; el sisé premi per a la Falla Mariano Benlliure-Acequia de Tormos, amb 350 €; el seté premi per a la Falla Domingo Orozco-Bailén, amb 300 € i el huité premi per al Club de Gimnàstica Rítmica L’Almara, amb 250 €.

El Grup de Recreació Esportiva Burjapower, també present en la gala, les Falles El Pouet i Cristóbal Sorní, el Club de Patinatge Artístic Rodaments i el Patronat Joan XXIII van rebre una menció especial i un diploma per la seua participació i per contribuir a la normalització del valencià a través de les xarxes socials que gestionen.