Burjassot, seu d’un nou cicle de conferències de la Universitat de València
26 febrer 2025|Burjassot
Continuant la col·laboració amb la Universitat de València, a través de la Regidoria de Cultura i Joventut dirigida per Javier Naharros, Burjassot es troba acollint un nou cicle de conferències que la UV ha progamat per al 2025. Cicle que començava al febrer passat amb les conferències de Vicent J. Escartí i Juan Pedro Navarro.
La pròxima cita tindrà lloc el 6 de març, a les 18.30 hores (ACTIVITAT AJORNADA) , quan el Saló de Plens del Consistori aculla la conferència “(Trans) històriques: dissidents de gènere en la primera meitat del segle XIX”, impartida per Daniela Ferrández, de la Universitat de Santiago de Compostel·la.
El 30 d’abril, la conferència estarà a càrrec de Cristina de Pedro, de la Universitat del País Basc/EHPV. Després es descansarà durant els mesos estiuencs i, al setembre, el cicle es reprendrà amb la ponència de Francisco Vázquez García, de la Universitat de Cadis, el dimecres 24 de setembre.
Les dues últimes activitats d’aquest cicle de conferències seran dues performance, que tindràn lloc el 22 d’octubre i el 19 de novembre.
Totes les conferències i activitats proposades en aquest cicle tindran lloc en el Saló de Plens de l’Ajuntament, a les 18.30 hores.