L’Antic Mercat de Burjassot, escenari per al recital poètic ‘Musicant Estellés’, d’Eva Gómez
14 octubre 2024|Burjassot
Des de 24/10/2024 fins a 24/10/2024
Les celebracions pel Centenari del naixement de Vicent Andrés Estellés (Burjassot, 1924) continuen succeint-se a Burjassot, emmarcades en l’Any Estellés. La pròxima cita amb la memòria i homenatge al fill del forner que feia versos tindrà lloc dijous que ve 24 d’octubre, a les 19 h, en l’Antic Mercat (Jorge Juan, 43).
La cantautora Eva Gómez i l’actriu i multiinstrumentista Laura Miñarro presenten Musicant Estellés, un repertori de cançons i poemes musicats del cronista de records i d’esperances. Musicant Estellés és el projecte propi amb el qual Eva Gómez, juntament amb Laura Miñarro, estan recorrent la geografia valenciana per a commemorar el centenari del poeta de Burjassot al llarg de 2024. La seua idea és acostar la poesia d’Estellés mitjançant la seua pròpia musicalitat, la recitació conscient i la cançó.
Musicant Estellés forma part de la programació amb què la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Burjassot, dirigida per Javier Naharros, està celebrant l’Any Estellés, en col·laboració amb la plataforma Estellés als Pobles.