“Superman”, al Cinema Tívoli i “Jurassic World”, a l’Auditori, protagonitzen la cartellera de l’equador de juliol, a Burjassot

7 juliol 2025|Burjassot

Des de 11/07/2025 fins a 14/07/2025

La cartellera cinematogràfica de Burjassot arriba a l’equador de juliol amb dos grans estrenes d’aventura i acció que els amants del cinema porten mesos esperant. D’una banda, el retorn del superheroi més icònic de tots els temps, Superman, aterra en la pantalla del Cinema Tívoli; per un altre, l’esperada seqüela Jurassic World: El Renacer inaugura la Terrassa d’Estiu a l’Auditori de la Casa de Cultura, que torna a obrir les seues portes el cap de setmana de l’11 al 13 de juliol, amb la seua programació nocturna a l’aire lliure.

Superman, que es projectarà del divendres 11 al dilluns 14 de juliol, en doble sessió diària (18.00 h i 20.30 h), és una reinvenció del clàssic de DC Comics que combina acció, emoció i espectacularitat. Dirigida per James Gunn i protagonitzada per David Corenswet com Clark Kent / Superman i Rachel Brosnahan com l’encantadora Lois Lane, este nou lliurament presenta a un Superman més humà, en conflicte amb la seua doble identitat i el seu paper en un món que encara no sap si confiar en ell.

Per part seua, Jurassic World: El Renacer, l’esperadísim nou lliurament de la popular saga juràsica, es projectarà a l’Auditori de la Casa de Cultura el divendres 11, el dissabte 12 i el diumenge 13 de juliol, a les 22.15 h. La pel·lícula, dirigida per Gareth Edwards, suposa un nou començament dins de l’univers de Jurassic World, ambientada anys després dels fets de Dominion.

Amb la incorporació estel·lar de Scarlett Johansson, el repartiment es completa amb Jonathan Bailey, Mahershala Ali i Rupert Friend. El Renàixer marca el començament d’una nova trilogia, però també funciona com a història independent, accessible tant per als fans juràsics veterans com per a nous espectadors.

Les entrades per a les dos pel·lícules, tenen un preu únic de quatre euros i poden adquirir-se de manera anticipada en la pàgina web del Cinema Tívoli, així com en la taquilla del cinema i de l’auditori, des de mitja hora abans de cada sessió.

Amb esta cartellera curulla d’estrenes estiuenques, el cinema local continua oferint opcions per a tots els públics, en espais còmodes i accessibles, i amb propostes que combinen el millor del cinema amb l’encant de les nits d’estiu.