La regidora d’Educació, Manuela Carrero, present en l’Assemblea General de socis del Fons Valencià per la Solidaritat

14 juliol 2020|Burjassot

Fons Valencià per la solidaritat

Com a Ajuntament soci de l’entitat, Burjassot ha format part, representat per la regidora d’Educació, Manuela Carrero, en l’Assemblea General de Socis del Fons Valencià per la Solidaritat, l’associació d’Ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a la Cooperació, Sensibilització i Educació per al Desenvolupament.

Després de l’aprovació de les actes de les anteriors assemblees, la ratificació dels nous socis i l’aprovació dels canvis de representants de la Junta Executiva, es va procedir a presentar el balanç i la memòria de gestió del passat any.

Així mateix, abans de presentar el pressupost per a l’exercici actual i passar al torn de precs i preguntes, es va realitzar la presentació de les activitats anuals per a 2020 que, en l’àmbit internacional, se centraran en el desenvolupament d’un projecte amb dones a Bolívia, amb un acord que es signarà pròximament.

En el cas dels projectes que es desenvoluparan per part dels municipis que formen part del Fons, Burjassot participarà en els relacionats amb educació i sensibilització, amb l’objectiu de continuar treballant amb tots els col·lectius del municipi, especialment els vinculats a l’educació i a la infància, en totes dues matèries.

El Fons Valencià per la Solidaritat és una entitat que contribueix al desenvolupament dels països empobrits i realitza labors de sensibilització a la societat valenciana, des de l’àmbit, local, dels problemes que pateixen. Així mateix, realitza i finança projectes de cooperació i sensibilització amb les aportacions econòmiques que cada any fan els ajuntaments socis; aportacions que constitueixen un fons econòmic que serveix per a executar els diferents projectes que es van aprovant.